01 mai 2010

Leoventuras - Seria completă

Probabil cea mai celebră serie de la noi, Leoventuras se compune din 10 lei simpatici care au plecat în... tabără. Aş zice că sunt cele mai uşor de găsit monoblocuri la noi, deşi seria datează din 1992. Doar fata cu plasa de fluturi şi cea cu umbrelă sunt mai dificil de găsit complete, pentru că de multe ori s-au pierdut accesoriile detaşabile. Încă nu am reuşit să fac rost de BPZ. Dacă cineva îl are la schimb îl rog să mă contacteze la surprize.kinder@gmail.com.

Un comentariu:

Lili spunea...

Vai...nu-mi pot lua ochii de la fotografie, m-a cuprins un sentiment de melancolie...
imi amintesc si eu jucariile astea, ce ma mai jucam cu ele...tin minte in copilaria mea aveam o punga plina numai cu jucarii kinder cu care am facut un intreg oras pe masa mamei de pe balcon...cu masini, cladiri si gradina zoologica sau parc de distractii.
acolo ma jucam toata ziua...ce bine era atunci, cu toate ca am trait cu totii o copilarie modesta, indiferent de situatia materiala a fiecaruia. dar era frumos
Ma bucur ca mi-am reamintit de astea