22 ianuarie 2009

Schimburi surprize kinder

Cei interesaţi de schimburi de jucării Kinder şi/sau de BPZ-uri îmi pot scrie pe adresa surprize.kinder@gmail.com. De asemenea dacă aveţi noutăţi sau chestii interesante care credeţi ca merită publicate pe blog mi le puteţi trimite la aceeaşi adresă.
---
If you are interested in exchanges with Kinder stuff please send me an email at surprize.kinder@gmail.com. Also if you have news or interesting stuff that you think it's worth publish in the blog you can send them to me at the same address.

12 comentarii:

Anonim spunea...

cumpar jucarie kinder napoleon de prin anii 80 din plastic
adresa maill ingrid4magic@yahoo.com

burned spunea...

Sal.
Crezi ca ai putea sa faci o poza si sa o postezi pe blog a vitrinei sau vitrinelor unde ai toate colectiile kinder?

ღ♥•º°”˜¨Ioana¨˜”°º•♥ღ spunea...

Buna.. Sunt interesata de dublurile pe care le ai :] si eu colectionez kinder si ma gandeam daca am putea sa facem schimb :-? sau.. sa cumpar dublurile tale.. Mail-> xl_flavour_lx@yahoo.com

lia spunea...

Caut sa cumpar doi strumfi de plus, care au aparut la Mc. Donalds, strumfita si batranul Papa. Fiica mea i-a pierdut din colectie si este extrem de trista. Daca ii are cineva de vanzare, ati face o fapta buna pentru un copil indragostit de strumfi, Lia

lia spunea...

am uitat sa dau adresa de mail lia.a1601@yahoo.com

Anonim spunea...

buna ziua. as avea nevoie ca sa-mi completez colectia de strumfi din Kinder Surprize de strumful Joger (http://www.google.ro/imgres?q=colectia+strumfi+ou+kinder&um=1&hl=ro&sa=N&biw=1280&bih=675&tbm=isch&tbnid=y7It26id0i6d2M:&imgrefurl=http://www.okazii.ro/catalog/55937874/surprize-kinder-strumfi-serie-completa.html&docid=Vp7usClQoRcxaM&imgurl=http://arch1.okr.ro/auctions.v3/700_700/2011/06/27/d/a/604773951641901720775091-873612-700_700.jpg&w=700&h=479&ei=fp_bTtVWi_XhBI71oMsN&zoom=1&iact=hc&vpx=186&vpy=318&dur=871&hovh=186&hovw=271&tx=162&ty=82&sig=116129475988241469096&page=1&tbnh=154&tbnw=203&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:6,s:0). va rog daca il aveti si nu mai aveti nevoie de el sa-mi dati un semn pe adresa de e-mail biaro18@yahoo.com. va multulmesc

kriss spunea...

As vrea sa fac schimburi de surprize Kinder cu cei din Bucuresti.
Cei intereseati ma pot contacta pe mail la dares3000@yahoo.com
Doar pe mail va rog ca nu intru pe mess

Robert spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Unknown spunea...

Doresc sa achizitionez soldatei din metal. Schimb cu alte surprize sau cumpar

Unknown spunea...

Am si eu mai multe jucarii kinder si as dori sa fac schimb/cumpar.Ma intereseaza in principal colectia Madagascar.

Anonim spunea...

Buna Nagy Aandreea, si eu colectionez si ma intereseaza sa fac schimb/cumpar - eu am nevoie din colectia Frozen - putem vorbi pe mail carmendoia@yahoo.com.