16 martie 2010

Prăjitură cu ouă kinder

Reţeta am luat-o de pe un forum italian şi am fost un pic sceptic la început, dar am făcut-o şi a ieşit foarte bună. E recomandată mai ales celor care cumpără multe ouă odată pentru colecţie. Şi iat-o:
Ingrediente:
200 gr. făina
200 gr. unt
300 gr. ouă kinder (15 ouă)
150 gr. zahăr
100 ml. lapte
2 ouă de găină
2 pliculeţe de praf de copt (cred că merge şi cu unul).

Amestecaţi untul cu zahărul până se face o cremă (eu am folosit tot timpul mixerul cu instrumentul pentru creme).
Apoi adăugaţi gălbenuşurile de la ouăle de găina, unul câte unul.
După aceea puneţi făina amestecată în prealabil cu praful de copt.
Dacă folosiţi ouă kinder clasice înmuiaţi-le puţin la abur cu un pic de lapte (2 linguri). Kinder joy merge direct. Adaugaţi-le apoi la amestec.
Apoi adăugaţi restul laptelui şi la sfarşit şi albuşurile bătute.
Vărsaţi compoziţia într-o tavă suficient de mare (cam 22 de centimetri în diametru) şi puneţi-o la cuptorul setat la 160 de grade (foc mediu) pentru 40-50 de minute.
La sfărşit scoateţi-o şi puneţi deasupra un pic de zahăr vanilat.
Vă asigur că merită tot efortul.

Niciun comentariu: