20 ianuarie 2010

Sponge BOB Accesoriile (S-208 - S-212) - Seria completă

Seria cu Sponge BOB a avut şi cinci accesorii: trei brelocuri, o clemă şi un cap de creion. Toate au fost disponibile atât în Kinder Joy la noi cât şi în Kinder Surprise. În poză le puteţi admira pe toate, cu menţiunea că brelocul cu Patrick e chiar reuşit. BPZ-ul din poză este cel de la Kinder Surprise.
Întrebarea mea rămâne totuşi... câte persoane (chiar şi copii) aţi văzut să aibă la chei un breloc găsit în ouăle kinder?

5 comentarii:

Ninulescu spunea...

.Nu vezi asa brelocuri la nimeni ca se rup dupa 5 minute, un breloc ca sa reziste tre sa fie matalic :).
Dar capul de creion e cool :).

Anonim spunea...

Ma intreb cum de nu faci diabet de la atata kider surprise? Trebuia sa vi deja in spital. Ce multe colectii ai!! Cred ca mananci zilnic cu tona.

RazvanAS spunea...

PFFFF,ce rahat...Alta data erau surprize super..aveam vreo 30 cand eram mic...dar acum sunt rahaturi cu care nu faci nik. Alta data aveam avione,eram disperat. Acum sunt prostii cu care pierzi timpul spre gunoi.

RazvanAS spunea...

PFFFF,ce rahat...Alta data erau surprize super..aveam vreo 30 cand eram mic...dar acum sunt rahaturi cu care nu faci nik. Alta data aveam avione,eram disperat. Acum sunt prostii cu care pierzi timpul spre gunoi.

Anonim spunea...

Eu il am pe patrik la chei:)il am de ceva timp si a rezistat eroic,la un moment dat m'am tot jucat cu pantaloni lui si ii cadeau asa ca i'am lipit cu superglue:))