26 decembrie 2009

Nave clasice şi moto moderne (NV301-NV305) - Seria completă

Această serie amestecată este o reluare a unor jucării apărute la mijlocul anilor 90 si a apărut în America de Sud şi în Australia şi Noua Zeelandă în sezonul trecut, deşi restul jucăriilor erau din seriile S şi 2S. Este vorba de o serie de trei corăbii clasice, una chineză, una romană şi una vikingă la care se adaugă un om pe motocicletă şi unul pe waterscooter. Dacă vă întrebaţi care este legătura... n-aş putea să vă spun. Calitatea lasă destul de mult de dorit, se ia culoarea de pe autocolante şi nici nu prea stau lipite pe plastic. Doar dificultatea relativă cu care se poate procura această serie o face cât de cât interesantă. În rest, dacă nu colecţionaţi remake-uri, este o serie de sărit.

2 comentarii:

Cosmin Piticu` spunea...

nooo fucking way! Am avut toate 3 barcutele acum mai bine de 10 ani... ehe... mersi de amintiri! ce fain era.. :D

Cosmin Piticu` spunea...

ohooo mi`am adus aminte!! doamne... si barcuta verde cu galben era fix in varful biroului lu` sor`mea... m`am rugat de ea vreo nu stiu cat timp pana s`a invoit sa mi`o dea.. doamne ce vremuri! =)))