05 ianuarie 2009

Recolta din vacanţă

După o peregrinare de 10 zile prin Europa am venit acasă cu tolba plină de Kinder Surprise.
Cele mai mari preţuri pe care le-am dat pe ouă au fost în Viena la Billa iar cele mai mici în Munchen (0.75 vs 0.49 Eur).
În Viena cele mai mici preţuri le-am gasit la Penny Market (1.79E/3pack), în Bruxelles la GB Carrefour(1.70E/3pack) iar în Munchen la Aldi(1.47E/3pack).
În Viena era peste tot seria cu Schtrumfii, în Belgia şi în Olanda era la putere seria Looney Tunes Active iar în Germania am văzut mai multe serii disponibile, la Rewe era Wilde Schafe, Gute Schafe, la Aldi apăruse Monsters & Pirates, în alte supermarketuri am găsit seria de Crăciun şi Schtrumfii. O particularitate în Germania şi Austria este că 3-pack-urile nu-ţi garantează surpriza din seria pe care o prezintă (se precizează pe cutie "in Jedem 7. Ei" adică "în fiecare al şaptelea ou"). În schimb în Belgia şi Olanda erau garantate. Încă n-am desfacut toate cutiile de ouă să vad dacă am reuşit să completez vreo serie dar o să vă ţin la curent. Până acum am strâns trei ştrumfi şi trei Looney Tunes.
Vă urez un an nou fericit cu multe serii complete !

Niciun comentariu: