26 noiembrie 2008

Ouă Kinder Surprise în Praga










Prietena mea tocmai s-a întors de la Praga, şi bineînţeles că i-am cerut să-mi ia ouă kinder. În plimbările ei prin oraş a intrat prin mai multe magazine şi a descoperit ca multe magazinaşe vând ouă aduse de prin Franţa, Germania sau Italia deşi exista şi o varietate locală de ouă. În poză puteţi vedea doua tipuri de ouă din Cehia (cele cu Prekvapeni), Franţa (Kinder Surprise) şi Italia (Kinder Sorpresa). Oul nemţesc (Kinder Uberaschung) a fost "păpat" înainte de a apuca să intre în poză.

Ouăle străine conţineau surprize din seria veche, TT, iar monoblocurile erau din seria "Magic Sport 2" iar cele ceheşti conţineau surprize din seria nouă, NV, iar monoblocurile erau din seria "Monsters&Pirates". Pot spune că le-am halit cu plăcere şi ca am mai aglomerat raftul de surprize :-)

Niciun comentariu: